dimecres, 9 de juny del 2021

COLÒNIES CICLE 2

COLÒNIES DE CICLE 2 – CAN FONT (BRUNYOLA)

El passat 25 i 26 de maig els nens i nenes de cicle 2, vam anar de colònies a la casa Can Font de Brunyola.

Vam sortir del parc de Vista Alegre a les 9 del matí amb autobús. Quan vam arribar, ens estaven esperant els monitors i cada monitor es va col·locar amb un grup bombolla. Llavors vam esmorzar i ens van ensenyar els espais del voltant de la casa ( el galliner, la pista, el bosc amb cabanes, la tirolina...). Després, ens vam instal·lar cada grup bombolla a la seva habitació. Seguidament vam anar a dinar, però abans per grups bombolla petits paràvem la taula. Ben dinat, vam començar les activitats. Un astronauta ens va venir a demanar ajuda perquè havia perdut la seva tripulació i vam fer unes proves amb patinets de circ, eren uns patinets petits que tenien uns pedals i la veritat costava una miqueta. Llavors vam fer curses amb xanques. Amb unes catifes que simulaven la lava del foc, havíem de travessar el terra sense tocar el terra. I per últim ens vam tirar per la tirolina! Després de berenar vam fer una estona de joc lliure. Llavors, ja va ser hora de sopar. Al acabar, vam pujar a les habitacions a buscar les jaquetes, els frontals i lots. Vam fer un joc de nit a l’exterior de la casa i havíem de trobar diversos objectes amagats. A les onze de la nit, vam pujar a les habitacions; ens vam posar el pijama, rentar dents, xerrar una estoneta...i a dormir!

L’endemà ens vam despertar a partir de les 7 del matí. Ens vam vestir i vam preparar les motxilles i recollir les habitacions perquè les havíem de deixar lliures. Després vam esmorzar; teníem molta gana!!! Al acabar d’esmorzar, ens esperaven els monitors per començar les activitats. Vam jugar al mocador, tir amb arc, escalada i torres d’aigua.

Vam dinar i després vam tenir una estona lliure amb els monitors. Abans de marxar vam fer una foto tots els grups junts. Vam carregar les motxilles a l’autobús i vam tornar cap a Girona, al parc de Vista Alegre on ens esperaven les mares i pares.

Ens ho vam passar molt i molt bé!